Procedure offerteaanvraag
In de snel veranderende wereld waar prijzen van onze toeleverancier en de beschikbaarheid van personeel wijzigd zijn we genoodzaakt een zo klant vriendelijke procedure te maken voor onze offertes. Hierdoor kunnen wij uw aanvraag serieus behandelen en u een goed voorstel doen.
- Een offerteaanvraag ontvangen wij bij voorkeur per mail. Deze wordt binnen 24 uur in behandeling genomen;
- Binnen 48 uur (m.u.v. weekenden, vakantie en feestdagen) wordt er contact met u opgenomen en mogelijk gevraagd om extra informatie die nodig is om de aanvraag in behandeling te nemen;
- Indien nodig wordt er een afspraak gemaakt op locatie om het werk op te nemen en details met u te bespreken;
- U ontvangt binnen de door ons met u afgesproken termijn een gespecificeerde offerte. De calculatietijd is zeer afhankelijk van de omvang van de aanvraag en informatieverstrekking;
- Indien gewenst komen wij langs om de offerte mondeling toe te lichten.
Maak hier uw offerteaanvraag ___
* Ons servicegebied is Noord-Holland.
Bouwservice Noordholland
- Netwerk 147
- 1446 WV Purmerend
- Telefoon
- 0299 – 231313
- info@bouwservice-nh.nl
- Kamer van Koophandel
- 65.355.121
Openingstijden Kantoor
- Maandag t/m vrijdag
- van 07.00 - 16.00 uur